Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

fredag !

Av Johanna - 1 februari 2008 22:39

fredagkväll, jobb på galaxen med Mette. De var disco för årskurs 6-7. vi stod i cafeterian och roade oss. det va riktigt roade bara att kolla var alla tjejer hade på sig :O hotpants med stora vita tröjor med pa namn, shit shit var händer med alla ungdomar nu för tiden?!?

men en sak är jag och mette bra på, vi är väldigt påhittiga av oss, vi kom på en ny dans, och lite därtill , haha, vi körde limbo tävling och delade ut första pris till en liten söt kille. men de va en jätte irreterande tjej som tjatade att hon skullle ha vunnit och försökte tjata till sig en cola . HAHAH

sen började närma sig mot slutet och då var de städning som gällde, hatar att städa

efter de kom Pk, dennis och isak och plockade upp mig och de bar av till en fest i vaxmora. sen åkte jag och pk för att plocka upp mette :)

De blev lite roligt efter ett tag,haha! framåt kl 3 gick jag mette och calle hem till calle för att chilla lite. sen kom nån andreas och va jätte full och ville sova men icke.. vi höll honom vaken med intressanta samtalsämnen , sen fick jag veta en sak som gjorde mig spyfärdig rent ut sagt..

men när klockan började närma sig fyra va calle så snäll och följde mig och Mette en bit på vägen :)

 
 
Mette bäst :D

Mette bäst :D

3 februari 2008 23:44

Vad gjorde dig spyfärdig? :S haha.. jag minns vad vi prata om typ.. men jag kommer inte ihåg vad du blev äcklad av! :P

http://www.mettehildingsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 20 mars 2008 22:22

hihi nu skriver jag Mette ;) haha, jag Mette och Danne sitter hemma hos mig och dricker lite vin. Mette skrev nyss ett inlägg i hennes blogg hon försökte verkligen skriva rätt men ni som inte hörde henne när hon skreb sa hon OJ hela tiden , haha mett...

Av Johanna - 17 mars 2008 00:30

Klockan är 00:30 och jag och Mette sitter och pratar via msn med webbcam. haha. Så roligt man har, för ingen av oss kan sova så va gör man, jo man geekar sig lite, OCH IIINGEN SKA KOMMA OCH SÄGA TILL OSS ATT INTE GÖRA DET, OCH INGEN SKA TALA OM FÖR O...

Av Johanna - 22 februari 2008 20:51

 Hej Mette :) hoppas du har de bra i Gran Canaria :D själv sitter jag hemma och har ingen aning om vad som händer, as tråkigt,hahahhahahahahah ja de kanske du märker :P Julia och Jesper kom iaf igår och nu är dom här, julia sitter här brevid mig och ...

Av Johanna - 8 februari 2008 17:51

Vill bara tacka Anna, Josefin, Veronica och Jennica för en jätte trevlig kväll. Den började med middag i Kista, anna va den som åt från alla. Och min hand var cp, den skakade jätte mkt, sen säger jossan att hela grejen där vi satt skakade ! haha sen ...

Av Johanna - 5 februari 2008 12:18

Jag är ledig från skolan, visst de är jätte skönt att sova länge men de är så jävla tråkigt alla andra går ju i skolan. men jag ska iaf luncha med Pk idag :) sen va de ju där med pengar, åååh ja är fattig :( ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards